Thursday 29 November 2012

GemBiRa + KeLiRu..

Saban hari ku mencarimu
Semalaman ku mengenangmu
Marah, resah, gelisahku
Menjadi satu
 (Ku) tahu kau di dalam dilema
Sukar untuk buat pilihan
Jangan kau cepat berubah
Pendirian dirimu... oho...
 Salahkanku... jangan salahkan ku
Kasihani aku... kau lupakan aku
Mana satu... kujadi keliru
Aku makin keliru
 Ingin jumpa... tak ingin berjumpa
Ingin bercinta... tak ingin bercinta
Dan pintaku... beri jawapanmu
Ku tak ingin keliru~~~~~
V__V)*

hari nie hati ak skali lagi KELIRU..
ak keliru atas sikap si dia terhadapku..
emm..
kadang-kadang baik, kadang2 dingin,,
adoiyaiiii..
tapi walaupepoom ak bahgia,, 
ak bahgia dengan perasaan ini walaupun ade kalanya ak takut dengan perasaan gembira yang hadir hye untuk seketika.. 
biarlah ak rela taggung derita utk slamenya asalkan ak sentiasa bole berada disisinya..

Tuhan tolong sampaikan salam kerinduan aku padanya 
semoga dia mengetahui bahwa aku slalu merinduinya..

Aaminn~~~

No comments:

Post a Comment